HIV test?
Sakit tak?
Entah..Tatau!
Tak pernah buat.
Kepada yang nak kahwin tu
Sure tertanya2 kat mana nak buat?
Suma hospital and klinik boleh buat ke?
Jawapannya tak!
Hanya boleh dibuat di Klink2 kesihatan Kerajaan
Atau Hospital Kerajaan yang berdaftar
Macam saya, saya daftar kat JAWI
So kena buat kat area KL la
Lagi 1
Dia bukannya datang2 je terus boleh buat
Kena booking dulu
Biasanya klinik ni akan amik 10 orang je sehari
And appointment adalah sebelah petang
Macam saya
Appointment saya adalah pada Selasa 4 Jan 11
Which is minggu depan
Nasib baik ada kosong lagi 1 tempat
Akak isi borang-borang ni
Nanti bawa hari Selasa depan
Mesti dah berada kat sini sebelum pukul 2 tau
Hoho
Baiklah!
Sebenarnya pagi tadi nak p kiotrg punya HAT
Tapi bila tanya friends yang baru2 kawen
Suma cadangkan p klinik jer
Sebab takut tak diiktiraf
Then I decide p Klinik Kesihatan Desa Pandan KL
Sebab Klinik Kesihatan Kg Pandan ni untuk bersalin and Pergigian jer
by chrysalis.estrella



No comments:
Post a Comment