Tuesday, December 28, 2010

Hani Slot Lestary TV3

Selasa malam je memang terpacak depan TV
Sebelum ni angau ngan citer Asmara
Hukhuk
Bila tengok nama Shasz Jaszle memang aku dah agak
Dia ni adik puan Jasz
Haha..tak sangka betul tekaan aku

And now layan Hani pulak
Tapi awat 13 episod je? ;(
Takut bila tengok citer ni
Takut kalo2 aku pun sebenarnya 
ade barah otak macam tu
Aku tak leh terlebih berfikir
Sure kepala ni macam berasap jer
Kadang2 benda yang penting pun aku malas nak tekan2 sangat
Biarkan je
Sebab kalo dah sakit kepala ni datang
Kalo selagi tak muntah and x buang air besar
Memang x baik la

Dulu masa kat asrama kat Pahang
hari Jumaat dah booking p Hospital Muadzam
Apa lagi..migrain punya pasal la

Kalo aku cakap aku kena tido before 12
Ramai yang tak cayer
or may be diorang akan fikir aku ni gedik
Tapi tu la
Kalo tido lewat sure sampai ke pagi tak leh tdo
And esok dia mula kepala berasap and rasa loya2

Lately sakit kepala pun kerap
Mungkin sebab banyak sangat fikir pasal persiapan wedding kot
Tapi rasanya ok kot
60 + 30 + 100 dah siap..
Uwaaa! Gila semangat!!!

K guys!
Wan an!

by chrysalis.estrella

No comments: