Pernah tak terfikir untuk hidup lebih baik?
Berangan untuk dapatkan sesuatu dengan lebih baik?
Walaupun daripada jenama yang sama
Walaupun dengan spesifikasi yang sama
Walaupun dengan harga yang sama
Walaupun dengan store yang sama
Tetapi dengan extra kelebihan
Tak perlu susah-susah bersiap cantik-cantik
Turun rumah start enjin
Bersesak-sesak di jalan raya
Berpusing-pusing mencari parking
Berpusing-pusing pulak mencari store yang dicari
Tak perlu kan?
Kalau ia boleh hanya fikir, pilih dan bayar
Hanya dengan memakai pijama tidur
Keesokannya ia sampai di pintu rumah
Wah! Begitu mudah!
Antara ipad 2 dan Galaxy Tab 10.1
Mana pilihan hati?
Of course ipad 2
Antara ipad 2 dan ipod touch?
Ohh TIDAK!!
I love both
Teringat sewaktu di Singapore
Begitu khusyuk Iqa melayan ipod Touchnya
Tanpa mempedulikan orang sekeliling di dalam MRT
Caranya mudah
Asalkan ada duit dalam akaun okay
![]() |
Go to google...Then cari mac store..Bukan M.A.C cosmetic okay
|
![]() |
| Welcome To The Apple Store |
![]() |
| Okay..pilih la nak ipad ke..ipod touch ke..mac book pro pun ado |
![]() |
| Contohnya nak beli ipad 2..select ipad |
![]() |
| Pilih la nak kaler hitam ke putih ke |
![]() |
| ipad akan lagi smart kalau dipasang cover ni..boleh pilih nak mana satu..kalo tak nak klik none je.. |
![]() |
| Fuh! smart! kalau ipad putih letak cover kaler pink...wee so cute..ade 2 jenis..polyurethane RM159.00 or leather RM299.00..Selain bertindak as a cover ia juga sebagai stand.. |
![]() |
| Boleh demo..so uol leh pilih dengan teliti la nak kaler apa |
![]() |
| as a stand..position terbaik main game ;) |
![]() |
| After klik continue..akan appear skrin untuk engrave..can put whatever you want..FREE okay..kalo beli kat store dia xdpt la..hanya through online sahaja..kalo xnak pun xpe..leh skip je |
![]() |
| Letak la ayat-ayat cintan sket |
![]() |
| Okay..ini lah barang-barang yang setuju dibeli..can revise |
![]() |
| Katakan beli untuk hadiahkan kat orang..leh wrap and letak notes cantik2..RM19.00 jer..kotak dia cantik..merah putih gitu |
![]() |
| Bila setuju..check out ajer le |
![]() |
| Kalo ade akaun dengan Apple leh sign in terus..if not masuk as a guest je |
![]() |
| Masukkan maklumat pembeli/penerima....If nak tau cemana dia hantar klik Learn More |
![]() |
| Kalau rasa tak faham cemana proses delivery and shipping ni..leh baca okay |
![]() |
| Masukkan maklumat pembeli/penerima |
![]() |
| Bila semua dah complete..Bayar je la..tadaa!! siap! esok leh dapat lah ipad k =) |




















No comments:
Post a Comment