Thursday, July 29, 2010

Tetiba Pulak Rasa SEDIH =(

Hari ni p Dewan Taman Tasik Ampang Hilir bawa surat
pembatalan penggunaan dewan tu.  
Hmm..on the way masa naik tangga nak ke pejabat dewan tu tetiba rasa sayu la pulak.
Saya suka dewan ni sebenarnya. Sangat suka sebab view dia sangat cantik.
Tapi apakan daya, saya terpaksa lepaskan dewan ni sebab saya taknak tetamu saya kepanasan nanti 
besides mak saya tak suka sebab tarikh tu hari Sabtu.

Macam-macam alasan saya kasi dalam surat tu.
Kelakar pun ada jugak rasanya. Kedudukan pintu tak sesuai untuk upcara silang pedang la, 
karpet comot la, tak cukup besar la apa la. Haha
Kalo bab mengatur ayat dalam surat saya memang hebat. Hehe

Tapi yang pasti saya akan ke sini lagi
untuk sessi outdoor masa tunang nanti. Hehe
Outdoor masa wedding nanti nak buat di mana yer??
=)


by chrysalis.estrella

No comments: