For the 1st time aku tgk dia on FB dia and make a wall post and drop comments on my photo. Sehari suntuk ni dia x dtg opis aku. Sehari sebelum tu kerap sungguh dia dtg kat aku.
Semalam gak that lady tetiba msg aku lagi cakap lama x borak ngan aku n ask me "kita xnak jadi fren kat FB ka?". Hmm. Terkedu jap aku. Adakah ni yg terbaik? Aku takut dia ada niat lain yang aku tak tau. Bukan nak sangsi atau curiga. Cuma aku lebih berhati-hati. Aku nak lupakan suma benda2 ni. Kalau boleh aku langsung tak nak ada kaitan dengan diorg berdua tu. But, bila difikirkan balik, aku kena jadi rasional dan profesional. Tak pe la, kasi peluang kat dia. Kita tengok setakat mana jujur dan ikhlasnya dia nak berkawan dengan aku. Adakah betul dia mmg ikhlas nak berkawan atau memang dia saje nak korek citer pasal my ex like what she did before.
Then i reply to her. Add la, i will treat u like others. Hmm then ptg tu aku approve suma fren request yg aku tak approve2 lagi tu.
Kalo org dengar citer ni mesti pelik gila. Ada ke org meeting mlm2? Hari Jumaat pulak tu. Tapi ni la yang berlaku kat aku. 2330 baru smpai rumah. Hmm macam dah xde masa depan dah aku ni. nasib baik dinner pengerusi belanja. Hihi. Sampai umah on FB lagi.
Hihi. That guy ngan S dah in relationship. Hmm akhirnya S approve gak that request from him. Ok kita tgk what will happen next. But aku rasa pelik bila nmpk notification yg Z dah fren ngan S. Confuse sekejap. Hihi.
Patutnya aku duty ari ni. Tapi tukar sbb nak siap2 p Penang. Biasa depa nak tukar duty call je pej Odelli tu. So aku pun buat benda yang sama. Tapi boleh pulak ajutan tu suro aku call dia. Panjang gak la syarahan dia. Konon-konon dia ingat aku nak jual duty or malas nak duty. Ishk sabar je la.
No comments:
Post a Comment