Tapi dalam sibuk2 pun sempat lagi singgah kat wall aku. Tgk message from org jauh yg aku mmg x pernah kenal pun but dia sgt nice. Haaih mmg respect la sama dia. Rajin memperjuangkan HAK. Huhu. Really appreciate ape yang dia dah buat untuk buka mata dan minda. Huhu. But aku tak kisah semua tu sebab dia tak mungkin the one yang aku cari. Already jumpa meh. Muka yang tenang n senyum tak pernah lekang.
Tgh meeting dpt sms drp dia. Dia risau jika ape yg dia lalui skrg hanya khayalan. Aku mintak dia sabar n kita tgk cemana. Plz jgn tuntut janji itu. Walopun aku dah mungkir janji sebenarnya. Dia je yg x tau. Tp tak pe sbb aku dah dptkan dia sorg. Huhu.
Balik meeting sangat penat tp ntah semangat kuat. Wat semayang hajat mintak Allah permudahkan laluannya. Hmm dia di mana-mana. Nampaknya mmg rezeki tu berpihak kat dia. Alhamdulillah aku tau dia bagus mesti dapat punya la.
Hish awat dia call aku lg. Smlm dia sms pun aku buat tak tau. Move on my dear move on. U dah dpt sorg to fulfill ur checklist. Forget about me because Im ur past. Same goes to me. You are already in my histroy book. You will never enter to my life again as bf but only friend. Sorry tu mmg prinsip aku sejak dulu. NEVER for The SECOND. But dun worry I will support u. Like what i did to the others. =)
No comments:
Post a Comment