Monday, October 5, 2009

Hari Pertama

Salam..

Hari ini hari pertama di tempat baru..orang kata jln jammed..so 0655 dah kuar umah..hmm awal la pulak sampai ofis..0715 dah sampai...tp boss dah ade...so jumpa la jap..boss suro p meeting kat SAPURA jam 1100..aku ok sajer..aiyoo ari ni ade baris la pulak..aku pun turun la semula..gila..memang gamble tol laa..

Banyak betol lagu nak kena nyanyi..lagu yg x reti nyanyi aku miming ja...hehhehe..naik pej follow orang..heheh..ye la aku masih sesat barat lg kat sini..mausk pejabat xtau nak buat ape..pc xde..mailbox x move lg dari Lumut..belek2 surat mesyuarat ari ni..aiyoo kena bagi taklimat ke..belasah jer laa..

Aku mmg gamble..hehehe..yakin jer p SAPURA..pastu sesat barat..haaaa amik ko sesat smpai Jln Kuching..nasib baik le jmpa jugak jln kuar n meeting x start lagi..gila gila..aku dah la x kenal sesapa kat SAPURA tu..gamble sajer..aku kan ramah..hehehe..tegur je suma orang konon2 mcm kenal..hehehe...kan dah dapat member baru..masib baik la depa tu suma gila2..mcm dah kenal lama la pulak..part paling best bila depa umumkan Bengkel SOP 20-23 Okt kat KK posponed n tukar ke Penang 3-6 Nov..fuhhh selamat..x yah pening2 nak cari tarikh baru p esrs...


1 comment:

amar ahmad said...

teruskan menulis pasti ada yang membaca